בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

סוגי פוליש לרצפה

תוכן עניינים

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר).

סוגי פוליש לרצפה – שלושת הסוגים הנפוצים

פוליש לרצפה יותיר את הרצפה שלכם נוצצת ומבריקה, יבצע בעצם חיודש מרצפות ישנות, ואין ספק שהוא ישדרג את מראה הבית. איזה סוגים של פוליש לרצפה קיימים בשוק, ואיך נבחר מה מתאים לעשות אצלנו בבית?

קיימים שלושה סוגים עיקריים של פוליש לרצפה – פוליש קריסטל, פוליש וקס ופוליש סילר. שלושת סוגי הפוליש האלו יעשו את הרצפה שלכם מבריקה כמו שתמיד רציתם, אבל תהליך העבודה עם כל אחד מהם יהיה שונה.

סוגי פוליש לרצפה

פוליש קריסטל, המכונה גם בשם פוליש יהלום, נעשה באמצעות מכונה ייחודית. המכונה מקרצפת את הרצפה עם מספר חומרי הברקה במספר שלבים. בכל אחד מהשלבים חברת הניקיון משתמשת בחומר אחר, וממש מחדירה אותו אל תוך המרצפות באמצעות הקרצוף.

פוליש ווקס נעשה על ידי מריחת חומר דמוי שעווה, שמבריק את הרצפה ומחליק אותה. בתהליך של פוליש ווקס, חברת הניקיון תמרח את הווקס בצורה אחידה על גבי הרצפה באמצעות מכונה עם גלגל מסתובב. שימו לב שבניגוד לפוליש קריסטל, פוליש ווקס הוא חיצוני בלבד, ואין מדובר בחומר הנספג במרצפות.

בדומה לווקס, גם במקרה של פוליש סילר, הפוליש נעשה על ידי מריחת חומר חיצוני בלבד על גבי המרצפות. האמת היא, שסילר הוא לא חומר שמטרתו הראשונית היא נקיון. הוא חומר איטום, אשר נועד בעיקר לשמירה והגנה על המרצפות מפני ספיגה של לכלוכים ולחות, ובנוסף בתהליך גם מבריק את הרצפה.

איזה סוג פוליש מתאים לאיזה סוג רצפה

כמעט כל חברת ניקיון שתשאלו תמליץ לכם לעשות פוליש קריסטל, במידה והוא מתאים לסוג הריצוף שלכם, שכן הוא נחשב לאיכותי ביותר מבין סוגי הפוליש. מכיוון שבתהליך של פוליש קריסטל חומרי ההברקה מוחדרים אל תוך המרצפות, הפוליש עצמו עמיד במיוחד ונותן תוצאות טובות מאוד.

אז איזה סוג פוליש מתאים לרצפה שלכם?

ובכן, עבור חידוש רצפת טרצו יתאים כל סוג פוליש, כלומר העדיפות העליונה היא פוליש קריסטלי, שכן זהו הפוליש בעל העמידות הגבוהה ביותר ואשר נראה הכי טוב ומחזיק זמן רב ביותר. לכן אם תשאלו אותנו – נמליץ לכם על פוליש קריסטל למען חידוש רצפת טרצו.

ליטוש טרצו מחיר

בנוגע לרצפת פרקט, ניתן לבצע ליטוש פרקט עץ, ולאחר מכן לבצע הברקה לרצפה על ידי חומרים כמו ווקס וכיוצא באלו. עם זאת, שימו לב כי הדבר נכון לגבי פרקט עץ בלבד. רצפה דמויית פרקט אינה תמיד ניתנת לחידוש, ואם כן אז רק באמצעות פוליש חיצוני כמו ווקס או סילר, שכן לא מומלץ ללטש פרקט שאינו עשוי עץ.

בנוגע לריצוף שיש, או אבן קיסר, גם לרצפה כזו ניתן לבצע פוליש יהלום. רצפת שיש או אבן קיסר מתאימה גם היא לליטוש, ולכן הפוליש האגרסיבי יותר, פוליש קריסטלי, אשר כולל ליטוש, יתאים לה. למעשה, ליטוש אבן קיסר מתבצע בצורה דומה מאד לליטוש מרצפות טרצו או אחרות.

ישנם סוגי ריצוף, כגון גרניט פורצלן, אשר דורשות פוליש מסוג ייחודי, אשר מותאם להן בצורה מקצועית. סוגי ריצוף אלו זקוקים לפעולה שיותר קרובה לניקיון יסודי ולהברקה מאשר לליטוש, שכן לא כל סוג של ריצוף מסוגל לעבור ליטוש.

ריצוף גרניט פורצלן – הריצוף שזקוק לפוליש ייחודי ומותאם

קודם כל קצת רקע. אריחי גרניט פורצלן מיוצרים באופן מלאכותי במפעלים ואינם מצויים בצורתם בטבע. לא נכנס כאן להליך היצור שלהם אך כדאי לדעת שאין בהם בכלל גרניט המילה "גרניט" הוספה לשם כדאי להדגיש את החוזק של האריחים. כל אלו גורמים למרצפות גרניט פורצלן להיות מקרה ייחודי בכל הנוגע לעבודות ניקיון.

ישנם סוגים של פוליש אשר יכולים לגרום נזק לרצפת גרניט פורצלן. לדוגמה פוליש קריסטל, הכולל ליטוש, סוג פוליש כזה יכול להרוס אריחי גרניט פורצלן ולגרום להם נזק בלתי הפיך. לכן כדאי לדעת ולהבין יותר על סוגי הפוליש. מאידך, גם פוליש ווקס פחות מתאים פה, מכיוון שהוא נקלט פחות טוב על אריחי גרניט פורצלן.

מכל הסיבות שמנינו עד כה, הפוליש הכי המתאים לרצפת גרניט פורצלן הוא פוליש קרצוף או הברשה, כאשר זה תלוי בטקסטורה של האריחים. סוג פוליש כזה אמור לנקות את האריחים מכל מיני סוגים של לכלוך שהצטבר על האריחים ולתת לאריחים את המראה המקורי שלהם ולהחזיר להם את הברק המקורי.

על מנת לשמור על הברק לאורך זמן, ולצורך ניקוי מרצפות גרניט פורצלן מומלץ לשטוף את הרצפה בחומר ניקוי על בסיס אלכוהול. האלכוהול מתנדף ולא משאיר משקעים על האריחים אשר יכולים לגרום לתופעה של סימנים על הרצפה. ישנם חומרי ניקוי יעודיים לגרניט פורצלן, ומומלץ להשתמש בהם.

 

 

סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button