בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

ליטוש רצפה ישנה לכתמים הקשים ביותר

תוכן עניינים

אם אתם רוצים לחדש את הרצפה על ידי ליטוש רצפה ישנה, אל דאגה! אנו נגיע אליכם. אנחנו חברת פוליש עם ניסיון של יותר מ-20 שנה, נותנים שירות בכל הארץ. אם הרצפה שלכם ידעה זמנים טובים יותר, אין צורך להחליף אותם, אפשר פשוט לחדש אותם שייראו כמו חדשים בעזרת ציוד טכנולוגי משוכלל, צוות עם ניסיון מיומן ומקצועי וחברה עם 20 שנות ניסיון.

ליטוש רצפה ישנה לכתמים הקשים ביותר

רוצים לחדש את הרצפה? אנו עושים ליטוש ופוליש לכל סוגי הרצפות. הציוד שלנו מתמודד עם הכתמים הקשים ביותר. הזמינו את היועצים שלנו לייעוץ ותקבלו הצעה מושלמת ומשתלמת במיוחד. סוג הליטוש תלוי קודם כול בחומר ממנו עשוי הריצוף. שנית, זה תלוי במראה הרצפה, עומק הכתמים והשריטות, ולבסוף גם בהחלטה שלכם לגבי רמת הברק שתרצו לתת לריצוף. לאחר שהצוות המומחה שלנו יבדוק את המקום, נקבל החלטה ונבצע את העבודה האופטימלית והראויה ביותר לפי הפרמטרים שהוזכרו. במלאכת ההתאמה באים לידי ביטוי שנות הניסיון הרבים שלנו. לאחר שהעבודה נעשתה לא ניתן לשנות אותה בקלות. לכן, מעבר להשקעה במכשור משוכלל, צריך גם ניסיון פרקטי בשטח, בפרט ניסיון ביצירת המראה המתקבל שימלא את רצונו של הלקוח. וזאת עוד לפני שדיברנו על מקצועיות ושמירה מהרס הריצוף על ידי שימוש לא נכון במכונות.

ליטוש רצפה ישנה
ליטוש רצפה ישנה

ליטוש מרצפות ישנות מחיר זול ואטרקטיבי

בליטוש מרצפות ישנות מחיר הוא אינדיבידואלי, זה תלוי במצב הרצפה ובפרמטרים נוספים, גם החומר ממנו עשוי הריצוף עלול לייקר. ובכל מקרה המחיר מחושב לפי מטר מרובע כך שגם לגודל השטח יש השפעה ישירה על המחיר. כאמור, אתם מוזמנים בשמחה להזמין אותנו להצעת מחיר לחידוש מרצפות ישנות. בהזמנת ליטוש טרצו אצלנו או כל סוג רצפה תיהנו מעבודה מקצועית ומיומנת, תוכלו לקבל המלצות רבות מלקוחות שלנו בעבר ובהווה. המחירים שלנו הם אטרקטיביים וזולים. אנו מגיעים לביתכם או לבית העסק שלכם בכל רחבי הארץ ונותנים שירות ליטוש מרצפות ישנות מחיר זול ואטרקטיבי במיוחד. נותנים שירות לכל סוגי הרצפות. במידה ויש צורך אנו עושים את ההכנה לליטוש רצפה ישנה על ידי חריצת ה'פוגות' המשיקים בין הריצופים, לתוך החריצים שנוצרו אנו שופכים דבק מיוחד בצבע התואם לריצוף הקיים. (לא כולם רוצים את השלב הזה, היות והוא מאוד מאבק את הבית והוא אכן לא כל כך הכרחי).

ליטוש מרצפות ישנות מחיר
ליטוש מרצפות ישנות מחיר לפי מה הוא נקבע?

ליטוש רצפה המלצות

אם אתם רוצים ליטוש רצפה המלצות רבות וחברה שזמינה מהיום להיום, חייגו אלינו והזמינו ליטוש מקצועי, בעבודה עברית איכותית ומהירה. תקבלו רצפה חדשה לגמרי ללא צורך להחליף את הריצוף בריצוף חדש. הרצפה תקבל מראה חדש ומבריק, ללא כתמים וללא שריטות. ואם תתחזקו נכון את הריצוף הליטוש יכול להישמר כ-15 שנים לפחות. אז אמנם תצטרכו לצאת מהבית לכמה ימים אבל בסוף זה שווה את ההשקעה. וביננו, גם כשתרצפו מחדש תצטרכו לפנות את הבית לכמה ימים, ההבדל הוא שכאן תצאו יותר בזול. חברתנו היא חברה מומלצת לליטוש אבן קיסר ומרצפות חדשות וישנות. יש לנו ניסיון רב בתחום ומכשור טכנולוגי משוכלל. תוכלו לקבל על ליטוש רצפה המלצות רבות מלקוחות ברחבי הארץ שנהנים עד היום – אחרי שנים, מרצפה בוהקת ומבריקה לאחר השקעה של כמה ימי ליטוש.

ליטוש רצפה המלצות
ליטוש רצפה עם המלצות

ליטוש מרצפות לבד, האם זה כדאי?

ישנם המנסים לעשות ליטוש מרצפות לבד. לדעתנו הדבר אינו משתלם כלל. לצורך ההסבר נסביר מה כולל תהליך הליטוש. בליטוש המרצפת אנו מסירים את השכבה העליונה של המרצפת וחושפים את הרובד שמתחתיו שנשאר נקי היות והיה עליו 'כיסוי'. הסרת השכבה העליונה מסירה כתמים קשים ומחדשת ריצוף ישן, הסרת השכבה העליונה גם מיישרת את פני הריצוף ומשווה גובה אחיד לריצוף של כל הבית. את הסרת השכבה העליונה אנו עושים בעזרת שיוף הנעשה על ידי דסקית יהלום. זה גם מוריד שריטות הנוצרות במשך השנים מגרירת הרהיטים על הרצפה, מחדש צבע דהוי ומעניק ברק לריצוף. כדי לעשות את כל זאת בעצמכם תצטרכו מכשור משוכלל וכמו כן ניסיון בשימוש במכשור על מנת להגיע לתוצאות טובות. וגרוע מכך, מחוסר ידע אתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לריצוף מה שיצריך אתכם להחליף את הריצוף לגמרי. לאור זאת, המומלץ ביותר הוא לא לעשות ליטוש מרצפות לבד אלא להזמין חברה מומחית לליטוש רצפה ישנה ובעלת ניסיון. התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר לליטוש מרצפות ישנות או להצעה על ליטוש בטון מחיר ומידע נוסף.

ליטוש מרצפות לבד
ליטוש מרצפות לבד זה כדאי?
ליטוש רצפה ישנה
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button