בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

ליטוש טרצו מחיר

תוכן עניינים

ליטוש טרצו מחיר והדברים החשובים שצריך לדעת לפני שמזמינים ליטוש מרצפות טרצו.

ליטוש מרצפות טרצו מחדש את הרצפה מבלי הצורך להשקיע בריצוף חדש. הליטוש מעניק מראה אחיד ומבריק לרצפה ומיישר אותה, מה שיכול להעניק לרצפה מראה חדש למשך בין 10 ל-15 שנים. אבל חשוב לציין כי מדובר בתהליך לא קצר, של כמה ימים לפחות, שבו הבית שלכם כמעט מושבת לחלוטין.

את עבודת הליטוש עושים בעזרת מכונות ליטוש מיוחדות שמייצרות לחץ כבד על הרצפה ומשיפות את השכבה העליונה בדרגות מתאימות. עד שמגעים לשכבה חדשה ונקייה שגורמת לרצפה להיראות כמו חדשה ולבסוף מחדשים את שכבת ההברקה והגנה בעזרת חומרי הגנה ואיטום כמו סילר או פוליש אקרילי ששומר על המרצפות מפני כתמים ושחיקה בעתיד.

התלהבתם מהקטע של הליטוש ואתם כבר רוצים להתקשר ולהזמין את השירות? חכו רגע – לא כל סוגי המרצפות יכולות לעבור ליטוש, ניתן לבצע רק ליטוש מרצפות טרצו, ליטוש רצפת שיש או ליטוש אבן קיסר.

ליטוש טרצו מחיר
ליטוש טרצו מחיר

ליטוש טרצו מחיר מומלץ

ליטוש מרצפות הוא שם יפה להשחזת רצפה והורדת שכבה דקה ממנה. התהליך מיישר את הרצפה ומעניק לה מראה אחיד, מבריק וחדש. זהו בעצם תהליך של חידוש מרצפות, בלי להחליף אותן.

בעל המקצוע עובר על הרצפה בעזרת מכונה מיוחדת שמשייפת את הרצפה בעזרת דיסקיות יהלום או אבן יהלום בדרגות שונות. המכונה חושפת את מראה המרצפות המקורי, ובכך גם מורידה את הכתמים שמעולם לא הצלחתם להסיר.

מחיר של ליטוש מרצפות נע בין כמה עשרות ש"ח למטר מרובע ועד מעל למאה שקלים למטר מרובע. המחיר עלול להתייקר במקרים הבאים:

  • סוגי שיש מסוימים – אם הרצפה שלכם עשויה משיש מסוג קוורץ או גרניט – אלה סוגי שיש שהליטוש שלהם קשה יותר, לוקח זמן רב יותר ולכן גם יקר יותר ויכול להגיע גם למאתיים שקלים למטר מרובע ואף יותר.
  • מרצפות עם חורים – ליטוש המרצפות יכול להתייקר גם אם הרצפה מלאה בחורים, מה שיאריך את פעולת הליטוש. עם זאת התוספת לא משמעותית – זה יגיע בערך למאה וחמישים שקלים בממוצע. למשל מרצפות מסוג שיש טרוונטין בדרך כלל מלאות בחורים ולכן הליטוש שלהן יקר יותר.
  • צבע המרצפות – עוד גורם שעלול להביא להתייקרות ליטוש המרצפות הוא הצבע. על מרצפות שחורות רואים את השריטות טוב יותר, ולכן עבודת הליטוש זהירה יותר, וגם זה עלול לייקר ולעלות את מחיר ליטוש המרצפות למאה חמישים שקלים למטר מרובע ואף למעלה מזה.

מתי כדאי לבצע ליטוש למרצפות?

ליטוש מרצפות הוא הפתרון המתאים אם הרצפה שלכם כבר דהויה, יש בה הבדלי גובה בין המרצפות, או שיש בה הרבה שריטות מגרירת רהיטים לאורך השנים. אתם לא חייבים לענות על כל הקרטריונים אגב, אם הרצפה בבית שלכם פשוט לא נראית טוב בעיניכם, ליטוש רצפות יפתור את זה.

יש לכם מרצפות ישנות בבית שאיבדו את הברק שלהן? אתם מתלבטים האם להחליף את המרצפות או להעביר אותן חידוש וליטוש מקצועי? אתם חושבים נכון. ולנו יש גם הסבר לכך וגם פתרון מעולה, מבריק ומשתלם!

הרבה מאיתנו ממהרים להחליף מרצפות ישנות, או לרצף עליהן אריחי קרמיקה חדשים. אבל לא מומלץ לבצע זאת, במיוחד שיש את האפשרות היותר אטרקטיבית שהיא ליטוש למרצפות הישנות. עם רמת תוצאות גבוהה והברקה שנשמרת לאורך שנים.

ליטוש מרצפות טרצו מחיר
ליטוש מרצפות טרצו מחיר

אז מה הוא בעצם תהליך הליטוש

השלב הראשון בליטוש מרצפות הוא מילוי הפוגות. הפוגות אלה הרווחים שבין האריחים ברצפה, והם נקראים בעברית יפה גם "מישק". בשלב הזה בעל המקצוע ירחיב את הפוגות וימרח בהן דבק אפוקסי בצבע שמתאים לצבע המרצפות שלכם כדי שאחר כך בפעולת הליטוש הפוגות ישתלבו בהרמוניה עם המרצפות והרצפה תקבל מראה אחיד וחלק.

אחרי ההכנות מגיע שלב פעולת ליטוש המרצפות עצמו. בהתחלה בעל המקצוע יעבור במכונה מיוחדת על הרצפה וישחיז אותה בעזרת מים. הוא יתחיל בדרגת יהלום נמוכה, מספר 1 בדרך כלל, כלומר כזו שמשחיזה את הרצפה בצורה מחוספסת יחסית, ואז יעלה שלב-שלב.

שימו לב – עיקרון חשוב בליטוש מרצפות הוא עיקרון ההדרגה. מכונת הליטוש בדרך כלל מכילה 7 דרגות, וליטוש טוב מצריך מעבר הדרגתי על הרצפה בלפחות 5-6 דרגות ליטוש ולא פחות.

אנו, בחברת פלורה ליטוש ופוליש, מקפידים לעבור על כל חלק ברצפה בכל 7 הדרגות עם המכונה, ובכך מבטיחים ליטוש איכותי ורצפה חלקה ומבריקה כמו חדשה.

לאחר שסיימנו, ובשביל להשלים את העבודה, ולהוסיף לרצפה מראה מבריק עוד יותר, אנו מציעים לחזור לבית הלקוח לאחר כשבוע ולהוסיף פוליש יהלום.

ההברקה של פוליש יהלום היא הרבה יותר מרשימה מזו של פעולת הליטוש בלבד, ולכן מרבית הלקוחות מעדיפים להוסיף גם את זה – אבל דעו שזה ממש לא חובה כחלק מהתהליך. תמיד תוכלו לראות את הרצפה אחרי הליטוש, ולהחליט אם בא לכם פיניש של פוליש יהלום או לא.

ליטוש רצפה מחיר
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button