בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

על ליטוש מרצפות מקצועי ועל ליטוש בטון

תוכן עניינים

הריצוף שלכם השתפשף? איבד את הברק? הוא מלא שריטות? אתם מעוניינים לחדש אותו? אתם בטח רוצים אווירה נעימה יותר בבית, אווירה של בית חדש ורענן ולא של בית שהיה פעם חדש… אתם בטח רוצים לארח בכיף, בלי שתצטרכו להתנצל כל פעם על כך שניקיתם כל הלילה אבל בגלל השריטות לא רואים את זה. אז איך ניתן להשיג רצפה חדשה בזיל הזול, ובמה אין צורך.

על ליטוש מרצפות מקצועי ועל ליטוש בטון: האם גם אתם חושבים שכדי לרענן את הריצוף חייבים להחליף אותו?

ריצוף, מעצם מהותו, עשוי לדרוך עליו, לגרור ולהוביל עליו חפצים, כמו גם לספוג לתוכו לכלוך שנשפך. עם הזמן הוא מקבל כתמים עקשניים ושריטות עמוקות. יותר ויותר בעלי דירות משקיעים היום בריצוף יקר ומבריק, אך כאמור, לאחר תקופה קצרה הריצוף נשחק ונשרט והוא מאבד את 'ברק הנעורים' שלו. אתם מכירים את הבעיה מקרוב? האם גם הריצוף שלכם, שהשקעתם בו הון רב, נשחק והתבלה? האם גם אתם חושבים שהדרך היחידה לחדש את הריצוף היא להחליף אותו?

על הדרך הקלה והפשוטה להברקת הרצפה ואיך לקבל רצפה חדשה בלי להחליף ריצוף – במאמר שלפניכם

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

אז כמו שאמרנו, אולי גם את.ה שקורא.ת כרגע את המאמר, כמו הרבה אנשים, חושבים שחייבים להחליף את הריצוף כדי לחדש את מראה הריצוף והבית.

האמת היא שקיימת כיום טכניקה מאוד מעולה להברקת הרצפה, הטכניקה היא פשוטה בהרבה מהחלפת הריצוף ולא יקרה יחסית. הטכניקה נקראת – ליטוש מרצפות. בעזרת כלים מיוחדים כמו מלטשת יהלום ועוד, משייפים את הרצפה, מסירים את כל השריטות ו'מוציאים לאור' את הברק הטבעי של הריצוף. הליטוש מסיר את השכבה העליונה של האבן וכך הוא חושף את הברק המקורי של האבן.

שגיאה נוספת של בעלי דירות רבים היא שלא כל ריצוף ניתן ללטש. אבל האמת היא שכמעט כל ריצוף ניתן ללטש. אם יודעים כמובן, איך ללטש ועם אלו חומרים.

יש הטועים וחושבים שמלאכת ליטוש בטון או ליטוש לריצוף חוסך את הצורך בפוליש לרצפה, האמת, שהפוליש הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה – לאחר השיוף יש צורך להעניק את הברק המיוחד ובלי זה העבודה אינה מושלמת, זה לא אומר אגב, שתשלמו על זה מחיר מלא של פוליש, זה גלום (על פי רוב) בתמחור הכולל של הליטוש הריצפתי.

לסיכומו של דבר – הזמינו ליטוש מרצפות מקצועי

בעלי דירות רבים משקיעים היום בריצוף יקר ומבריק, אך לאחר תקופה קצרה הריצוף נשחק ונשרט והוא מאבד את הברק שלו. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שהרצפה תבריק ותתחדש אין צורך להחליף את הריצוף, אפשר פשוט להזמין ליטוש מרצפות מקצועי לכל סוגי המרצפות, ולסיים את המלאכה עם פוליש קריסטל. רצפה חדשה ומבריקה מחדשת לא רק את מראה הריצוף, היא משרה אווירה מרעננת על הבית כולו ומוסיפה גם הרבה אור במובן הפיזי של המילה.

טיפ לתחזוקת הליטוש

לאחר הסיכום אנו רוצים לצ'פר אתכם בטיפ לתחזוקת הליטוש, שיחזיק לאורך זמן:

  • לניקוי השוטף לאחר ליטוש מרצפות השתמשו אך ורק בחומרים מתאימים לרצפה מלוטשת או עם מים בלבד, אפשרי ורצוי להשתמש עם חומרי ניקוי שמצוין על האריזה שלהם שהחומר מיועד לרצפה מבריקה, אך בשום אופן לא עם אקונומיקה או כל חומר ניקוי אחר שאחד מהרכיבים שלו הוא אקונומיקה או כל חומצה אחרת.

כעת הגיע תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 שגיאות של בעלי דירות שחושבים שצריך להחליף את הריצוף כדי לחדש את הברק. עכשיו הבמה כולה שלכם. האם יש לכם ניסיון חיים בעניין? מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו שגיאה הייתם מוסיפים מעבר ל-3 השגיאות שהצגנו במאמר? נשמח לשמוע את דעתכם.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

הצעד הבא שלכם לחידוש ולריענון הברק של הריצוף הוא להזמין אצלנו ליטוש מקצועי לריצוף. ליטוש בטון וכן ליטוש מרצפות הנעשה על ידינו הוא אך ורק באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה ולא חלילה חומרים כימיים בלתי מאושרים העלולים לסכן את דיירי הבית לטווח הקצר והארוך. ובהתאם לכך, הצוות שלנו מיומן ומקצועי. הזמינו אצלנו כעת ליטוש מרצפות או ליטוש בטון.

סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button