בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

סוגי ליטוש רצפה

תוכן עניינים

סוגי ליטוש רצפה שונים בתוצאה שלהם ובחומרים עליהם ניתן לבצע אותם. סוגי ליטוש מרצפות מחולקים לרוב לליטושים עדינים מול אגרסיביים בהתאם למטרתך. ליטוש מרצפות סוגים ומידע בכתבה –  ליטוש רצפה סוגים

סוגי ליטוש רצפה

ישנם סוגי ליטוש רצפה מגוונים ורבים. ליטוש רצפה היא פעולה יעילה וממוקדת ואף פורצת דרך בתחום חידושי מרצפות. סוגי ליטוש מרצפות המותאמים נכונה לרצפה שלך יאפשרו לחולל שינוי וחידוש יוצא דופן ללא צורך בשיפוץ מתיש וארוך להחלפת מרצפות. יש בתחום ליטוש רצפה סוגים של ליטוש שמטרתם כמעט זהה ולרוב מדובר על התאמת הליטוש לסוג הרצפה. המטרה המשותפת לכל סוגי ליטוש רצפה היא להחליף רצפה מלוכלכת או פגומה, בשכבה חדשה נקייה ובוהקת ואחידה המספקת תחושת ניקיון תמידית לחלל החדר כולו.

למה חשוב להתאים בין סוגי ליטוש מרצפות שלך

חברת פלורה ליטוש מזהירה כי כאשר אין התאמה ראויה בין המרצפות לליטוש יכול להיווצר נזק. יש לבצע לכל רצפה התאמת ליטוש אישית לפי מטרתו ולפי יכולת הקיבולת של המרצפות שברשותו. יש לבצע את העבודה באופן יסודי ועומק על מנת להגיע אל גימור מושלם. חשוב בכל סוג ליטוש לשים דגש על איכות החומר בו משתמשים וזאת לא רק על מנת להשיג תוצאה רצויה אלא על מנת שתישמר לאורך זמן.

בגלל שיש לנושא ליטוש רצפה סוגים רבים יש לבצע התאמה. לדוגמה ליטוש בטון לא יתאים לליטוש פורצלן ולהפך וזאת מפני הבדל החומר הגס והעדין. ליטוש פורצלן לא יחולל שינוי על בטון בעוד שליטוש בטון יפגע ויגרום נזר לפורצלן מפני שהוא אגרסיבי יותר.  כמו כן לרוב מדמיינים ליטוש עם סיומת של הברקה ונוצץ, אך לא חובה. ניתן היום לבחור סוג מאט שאינו מנצנץ כמו גם מרקם מחוספס ולא חלק, מה שנהוג בבטון על מנת ליצור מראה גולמי יותר האפנתי מאוד לשנים האחרונות.

מה אנו מציעים בנושא ליטוש מרצפות סוגים ואופן העבודה?

אנו מציעים את כל סוגי הליטושים האפשריים ביניהם ליטוש שיש, בטון, אבן, טרצו, ועוד. אנו מספקים שירות זמין ומקצועי ואנו נמצאים זמינים לכל שאלה לאורך הדרך כולל שלב הייעוץ אותו נספק ללא עלות על מנת שתוכלו לבחור את הטוב ביותר עבורכם. חשוב לנו לציין כי איננו מפסיקים את ההתקשרות לאחר סיום העבודה ונישאר זמינים עבורכם במידת הצורך. אנו נדריך אתכם כיצד לנהוג לאחר הליטוש במטרה לשמר אותו כראוי ולהנות ממנו לאורך שנים.

אילו סוגי ליטושים יש

ישנם ליטושים רבים חלקם הזכרנו בפסקה הנ"ל. הליטושים העיקריים בשוק הם ליטושי בד שמיר שהוא הסוג ליטוש הנחשב לזול ולפשוט שיש. זוהי שיטה מסוימת בסיסית איתה ניתן לשלב הברקה בסוף התהליך. ליטוש יהלום בו ישנם כמה רמות, מרמה אחת עד רמה שבע, וזוהי שיטה בה חורצים את הפוגות על מנת למלאן בדבק המונע מצבים של רטיבות המחלחלת לחריצים ובנוסף דואגים ליישור הרצפה בעצרת מלטשת היהלום ומתאימים את העצמה, רמת החוזק המופעל בהתאמה אל המרצפות. מה שמאפיין את סוג ליטוש זה הוא המראה היפה בעל אחידות בולטת בשלמותה.

ליטוש רצפה סוגים
ליטוש מרצפות סוגים

מבחינת ההברקה ישנן כמה אפשרויות שיש לבדוק בהתאם אל סוג ליטוש שנעשה. האם הליטוש היינו מסוג מט או מט משי? אם כן, תעשה הברקה דרך ציפוי הרצפה בסילר, חומר ייעודי לכך ובעל יעילות כפולה שכן מונע רטיבות עתידית. מפני שסוג הליטוש משפיע ישירות על התוצאה ומראה המרצפות חשוב לשים צומת לב על שלב הבחירה ולבצע אותו ביסודיות ומקצועיות, לא פעם ישנם בבית או בבית העסק ערבוב של סוגי מרצפות ויש לתת על כך את הדעת.

ליטוש רצפה סוגים – מה לבדוק לפני?

חשוב לשים לב שאין כלל רטיבות המסתתרת מתחת למרצפות. חברה בעלת ניסיון תדע לבצע בדיקה שכזו. יש למלא שקעים או חריצים לפני מלאכת הליטוש ויש לוודא כי הרצפה מוגנת מגשמים ומפגיעות שמש (למעשה זה תלוי בסוג הרובה). בשלב מאוחר יותר, בסוף התהליך יש לוודא כי מורחים סילר מבוסס מיםעל מנת לוודא שלא תיכנס בעתיד רטיבות ותחלחל אל מתחת למרצפות.

סוגי ליטוש רצפה | סוגי ליטוש מרצפות | ליטוש מרצפות סוגים | ליטוש רצפה סוגים

 

סוגי ליטוש מרצפות

 

 

סוגי ליטוש מרצפות
סוגי ליטוש רצפה

 

 

סוגי ליטוש מרצפות
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button