בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

תוכן עניינים


בשוק השכרת הדירות, לעיתים קרובות כדי להפוך את הדירה לאטרקטיבית יותר, הבעלים מזמין שיפוץ. במקרים קיצוניים, כאשר הדירה במצב רע לא תהיה ברירה אחרת אלא לשפץ באופן יסודי מאוד ולא להסתפק רק בצביעת הקירות. מדובר בתהליך מורכב ויקר, ולא תמיד לבעל הדירה יש זמן לחדש את מראה הנכס בעצמו. אף על פי שחברת השיפוץ מנקה את השטח לאחר העבודה, עדיין במקרים רבים יש צורך בניקיון יסודי יותר. זה קורה במיוחד כאשר השיפוץ משאיר אחריו כתמים במקומות רבים, או שבעלה דירה משפץ בעצמו ואז הוא מתקשה להתמודד עם הברקת המקום. לכן, ניקיון לאחר שיפוץ דירה הוא שירות שכדאי להזמין מחברת ניקיון כולל ליטוש שיש, מרצפות ואבן. אנו בכך, אנו בפלורה מתמחים. להלן עוד כמה דברים שדורשים ניקוי יסודי ומיומן.


הסרת שטיחים מקיר לקיר


זה היה נהוג יותר בשנות ה 80, אבל גם כיום אפשר למצוא דירות שעדיין יש בהם שטיחים מקיר לקיר. בעלי נכסים רבים רוצים להיפטר מהן מכיוון שהם מגלים שלא כולם מתלהבים מכך. הסרת השטיח חושפת את הרצפה. יש לנקות אותה באופן יסודי ולחדש את המראה שלה, לכן במצב כזה יש צורך בעבודת ליטוש מרצפות כדי להבריק את המשטח ולהפוך אותו לאחיד בכל הדירה. למעשה, אם אתם מזמינים את  השירות, כדאי לבצע אותו בכל הדירה כדי להשיג באמת מראה אחיד.

ליטוש מרצפות לאחר שיפוץ דירה
ליטוש מרצפות לאחר שיפוץ דירה
הסרת כתמי צבע


אין זה משנה עד כמה  תשתדלו לשמור על הריהוט והרצפה מכתמי צבע, תמיד בורחת איזה טיפה או שניים במיוחד כאשר מדובר בנכסים גדולים. הסרה לא מקצועית של כתמי צבע יבשים יכולה להשאיר שריטות על הרצפה מה שיפגע במראה המרצפות שלכם. לכם חשוב לעבוד אם חברה מנוסה של ניקיון לאחר שיפוץ כדי להימנע מנזקים לדירה שיגדילו בסופו של דבר את התקציב שתכננתם לשיפוץ הדירה.


מדוע לא כדאי לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ בעצמכם


•    עבודה מפרכת –  אם שיפצתם את הדירה בעצמכם, אתם תגלו שהטרחה שבניקוי לא פחות גדולה מהשיפוץ עצמו. עבדתם קשה על השיפוץ? תנו לעצמכם לנוח.
•    נזקים –  לא אחת בעלי נכסים עשו נזקים חמורים לדירה שלכם לאחר שניסו לנקות אותו. למשל ע"י השכרת מכונת פוליש או ליטוש אבן וביצוע העבודה בשיטה לא נכונה. כך הזול הפך ליקר.
•    מקצועיות – אף אחד לא יכול לבצע שיפוץ דירה לאחר ניקיון בצורה יסודית ואיכותית מלבד צווה מנוסה של חברת ניקיון.
 

סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

פתיחה
שלום..
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button