בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

איך עושים חידוש לרצפה

תוכן עניינים

איך עושים חידוש לרצפה ככה שכל הבית או מקום העבודה יעברו שינוי כולל? כמה הרצפה משפיע על החלל כולו ועל תחושת השוהים בו? ומה הדרך הזולה והזריזה ביותר לתהליך חידוש?

איך עושים חידוש לרצפה באופן יעיל וזריז?

איך עושים חידוש רצפה
חידוש רצפה עם חברה מקצועית המכירה את כל סוגי הרצפות ומשתמשת בחומרים המדויקים לסוג הרצפה שלך!

איך עושים חידוש לרצפה? כאשר חושבים על איך עושים חידוש רצפה עולה הרעיון של החלפת מרצפות. חשוב לציין שהיום עם רמת הפוליש וצורות הליטוש העדכניות ניתן לחדש את הרצפה כולה ללא החלפתה כלל. כאשר עושים ליטוש שיש בטון או כל סוג של מרצפות ברמה גבוהה ניתן לחדש את הרצפה כולה בקלות ולתת לחלל כולו ברק ותחושת צחצוח תמידי.

 חידוש רצפה בעזרת ניקיון

לרוב כאשר מצב הרצפה רע ונראה ישן ביותר ישנה תחושה שלא ניתן לנקות אותה. ניסית כל חומר אפשרי ועדיין הכתמים לא זזים.. חשוב להבין איך הכתמים נהיים על המרצפות. לרוב הרצפה סופגת אליה נוזל כזה או אחר ולבסוף נשאר כתם בצבע של אותו הנוזל. לפעמית הכתם דוהה עם הזמן או לאחר ניקוי מרצפות מעמיק. במידה ולא כך המצב יש לזכור שגם פוליש וליטושים הם חלק מניקוי מעמיק וכאשר מדובר על פעולת ניקיון זו אפשר להיות רגועים ובטוחים שכל הכתמים יוסרו!

חידוש מרצפות לבד או עם עזרה מקצועית?

חידוש לרצפה בסלון
איך עושים חידוש מרצפות ישנות שיש בהן סדקים?

ליטוש בטון – כיום ניתן לשכור ציוד על מנת לעשות בעצמך חידוש מרצפות עם מכונת פולישים ואף ליטוש בטון. עלות ההשכרה פלוס חומרים וזמן עבודה מורידה את הכדאיות על פני האופציה של הזמנת חברה מקצועית לחידוש רצפה. חידוש לרצפה דורש מיומנות גם מבחינת התאמת החומר לסוג מרצפות – כך שלא יהיה חלש מידי ולא חזק מידי שכן חומר אגרסיבי יכול לפגוע במרצפה ולייצר נזק רב. כמו כן לדעת לתפעל את המכונה הוא מצרך חשוב גם מבחינה פיזית שכן מכונות מסוימות מאסיביות ולא קלות לתפעול והן מבחינת עבודה נכונה עם ציוד כבד על משטח.

חידוש מרצפות מסוגים שונים

הרבה פעמים אנו שומעים מלקוחות שאלות בסגנון האם אפשר לחדש רצפה כל כך ישנה? האם לא כדאי להחליף את הרצפה? והתשובה היא שכן אפשר לחדש כל סוג של רצפה גם ישנה. ולא לא כדאי להתחיל שיפוץ שלם להחלפת ריצפה בבית או במשרד שכן העניין כולל השבתת שימוש בנכס לזמן לא קטן וחבל. ניתן לחדש רצפות ישנות מאוד ואפילו מומלץ. השינוי ברור, מפתיע ומשמח ביותר כאשר מדובר על רצפה ישנה כי ההבדל הוא עצום. הרעיון בחידוש לרצפה בעזרת ניקוי ושיוף הוא להוריד שכבה עליונה שהיא לרוב מלוכלכת והרוסה ולאפשר לשכבה חדשה ובוהקת להגיח.

אנו מספקים הברקה רגילה, הברקה קריסטלית, הברקת יהלום ובעצם כל סוגי הליטושים הקיימים בשוק. המגוון הרחב מאפשר להתאים כל הזמנה ללקוח ולנכס המדובר כך שהחבילה תתאים מבחינת מחיר, צורך המזמין ומטרתו בנכס וכמובן התאמת החומר לרצפות הספציפיות של הלקוח.

איך עושים חידוש רצפה רק לחדר אחד?

איך עושים חידוש לרצפה
איך עושים חידוש רצפה ככה שתראה חדשה לחלוטין?

במידה והבית עבר בחלקו שיפוץ כזה או אחר, או מצב בו חוברו 2 יחידות, פתחתם קיר, או כל מצב בו יש הבדלים בין הרצפות ניתן לעשות איזון ברק. לרוב ההבדל מורגש בהברקה, בהבדלי החומר או ברצפה חדשה יותר לעומת אחת ישנה או כזו שקיבלה יותר שעות של קרני השמש וצבעה דהה. כך או כך אנו מומחים בלמזג את חלקי החלל למראה אחיד ונעים בעין. כמו כן אין אצלנו מינימום חדרים וניתן להזמין עבודת ליטושים גם לחדר אחד בלבד.

במידה והחלטתם בכל זאת לעשות זאת בעצמכם הקפידו על אמצעי זהירות מהמכונה ומהחומרים. ניתן לשים כפפות ומסכות פה ואף המגנות על דרכי הנשימה. למידע נוסף שאלות, הכוונות, הצעות מחיר או ייעוץ לגבי ניקוי עצמאי תפנו אלינו בהקדם ונשמח לעזור. לתכנים נוספים בתחומי חידוש כמו גם סוגי ליטוש אפשר לעבור בין דפי האתר.

 

איך עושים חידוש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button