בס"ד

שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

ליטוש מרצפות | ליטוש שיש | ליטוש אבן

ליטוש רצפת בטון

תוכן עניינים

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג

 שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון, שיש, אבן, דקים ועוד. אנו עובדים עם ציוד מתקדם. צוות הניקיון שלנו מנוסה ומוכן לעמוד בפני כל האתגרים האפשריים על מנת שתוכלו לקבל רצפה מלוטשת נקיה וגם בטוחה ונוחה לשימוש. אין זה משנה אם יש לכם מחסן קטן, האנגר גדול או מפעל  או שטח פרטי-  אנו נבצע בעבורכם ליטוש בטון ברמה הגבוהה ביותר.

ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ניקיון לפני הכל –  שיוף בטון 

ליטוש בטון ידני – לפני תהליך ליטוש בטון הדבר החשוב ביותר הוא לבצע ניקיון כהלכה. כלומר להסיר מהרצפה את כל מה שניתן בצורה ידנית. אבק, לכלוך דברים שנדבקו אליו ועוד. רק לאחר שנעשה זאת, אנו ניגש לעבודת הליטוש. בעזרת המכונה, אנו מסירים את השכבה העליונה של הרצפה וחושפים את השכבה שלא פגועה. כך ניתן להיפטר משריטות, כתמים שלא יורדים ומפגעים שעלולים לגרום לאנשים ליפול והיפצע. כך שלמעשה, תהליך הליטוש אינו חשוב רק לאסתטיקה אלא גם לבטיחות.

מתי יש צורך לעשות זאת?   ליטוש בטון ידני

ליטוש בטון ידני
שיוף בטון

לאחר יצירת הבטון והחלקתו – אם זה עתה נוצקה הרצפה  במחסן או המפעל שלכם, חשוב לעשות לה תהליך ליטוש רצפת בטון. זה יעשה את ההבדל בין רצפה גסה ולבין רצפה יפה ונוצצת. בתהליך זה מוחדרים כימיקלים שהופכים את הרצפה לנקייה ומבריקה כך שהמראה שלה יהיה פחות תעשייתי ויותר אסטטי.

ליטוש רצפת בטון קיים – גם אם הרצפה שלכם קיימת עשרות שנים ומעולם לא טרחתם ללטש אותה, אין זה אומר שאי אפשר לבצע תהליך זה כעת. ליטוש רצפת בטון קיים היא משימה שנשמח לבצע בעבורכם בקלות. צוותי הניקיון שלנו, כאמור, פרוסים בכל רחבי הארץ ואנו מספקים שירות לעסקים גדולים, קטנים וגם לקוחות פרטיים.

איך עושים בחירה נכונה?  ליטוש בטון קיים

  • מומחים לליטוש – לא כל חברת ניקיון מספקת שירותי ליטוש תעשייתי. לכן חשוב לבחור בנותני שירות אשר מנוסים בנושא ליטוש רצפת בטון. אל תתפשרו בנושא זה במיוחד לא כאשר מדובר בשטח גדול. אחרת הזול עלול להפוך ליקר.
  • קחו הצעת מחיר לפי מטר – על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת, כזאת שיהיה באפשרותכם להשוות אותה בין כמה ספקים, יש לספק לבחרה את מידות השטח. עשו זאת בהתחלה ולא כאשר החברה מגיעה לעשות את העבודה, אחרת לא יהיה באפשרותכם לקבל הצעת מחיר מדויקת. כמו כן יכולים להיות גורמים אחרים שישפיעו על המחיר כמו תנאי השטח ולכן כדאי לבדוק את הכל ולספק כמה שיותר נתונים לחברת הליטוש.

ליטוש ריצוף – שיוף בטון קיים כולל החלקת משטח וחשוב לבצע את העבודה גם עם רצפת בטון קיים שבמצב כזה יהיה צורך בניקוי שכבות ישנות. ליטוש בטון ידני למשטחי בטון אפוקסי או מוחלק. יש שמשתמשים גם  בשיטת ליטוש היהלום. ניתן לבצע שיוף בטון גם על גבי אריחים של בטון המודבקים על גבי קירות. אנו בעלי יכולות ומיומנות בכל הקשור לנושא ליטוש בטון, ועל ידי עבודה נכונה ומדויקת, בשילוב של מכונות ושימוש בציוד ובחומרים האיכותיים ביותר.

ליטוש לבטון קיים
ליטוש בטון קיים

כאשר עושים ליטוש לריצוף שעשוי בטון יש להשתמש בדיסק או במכונה הייעודית לכך. יש לעבור עם חומר על מנת להפריד בין הבטון לאוויר, כאשר עושים עבודה יסודית עבודת הפוליש מורגשת ונשארת לאורך זמן רב. חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בליטושי בטון בפרט מפני שהו חומר שונה משאר המרצפות שלרוב מכירים בעולם הפוליש והליטושים. במידה ואתם מעוניינים בחידוש של משטח בטון כזה או אחר נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ לכם ולהעניק לכם הכוונה בעניין.

חשוב לא לפועל באופן עצמאי ללא ידע וניסיון על מנת לא לייצר יותר נזק מתועלת. כאשר עושים עבודת ליטוש בטון ידני כמו גם שיוף בטון אפשר לשלוט באופן הגימור בהתאם למראה אותו תירצו לקבל. ניתן להחליק או להשאיר מראה מחוספס וטבעי יותר, כפרי או יוקרתי והכל בהתאם למטרת המזמין

שיוף בטון
ליטוש בטון ידני

 

ליטוש בטון קיים | שיוף בטון | ליטוש בטון ידני

ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
סוגי פוליש לרצפה
סוגי פוליש לרצפה

אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים? ובכן, ישנם מספר סוגים שונים, כאשר ישנן סוגי רצפות שלא כל פוליש יתאים להן. למעשה, ברגע שנסביר תראו שיש סוג מרצפות שלא מתאים להן אף פוליש סטנדרטי, אלא הן זקוקות לפוליש מאד ספציפי וייחודי (לא נגלה לכם עדיין באיזה סוג רצפה מדובר). סוגי פוליש לרצפה – שלושת

קרא עוד »
איך מלטשים שיש קיסר
איך מלטשים שיש

איך מלטשים שיש קיסר ככה שיראה חדש? כאשר מגיעים למצב שלאחר ניקיון יסודי לא ניתן לראות הבדל מספק כנראה שצריך להבין איך מלטשים שיש קיסר. מידע לגבי שיש קיסר איך מלטשים ולמה לשים לב, בהמשך הכתבה. איך מלטשים שיש קיסר ככה שיאיר את החלל כולו? ליטוש מדרגות לבניינים, בתים, וכל סוגי העסקים.

קרא עוד »
ליטוש בטון ידני ליטוש רצפת בטון
ליטוש רצפת בטון

ליטוש רצפת בטון –  ליטוש בטון קיים הוא אפשרי ואף רצוי,  שיוף בטון נעשה באופן מקצועי וישנה אפשרות לבצע אף ליטוש בטון ידני במקרים מסוימיים ובהתאם למצב הבטון והמראה אותו רוצים להשיג  שיוף בטון עם חברת פלורה, נחשבת לאחת המובילות בישראל בתחום הליטושים. אנו מספקים בכל רחבי הארץ שירות ליטוש רצפת בטון,

קרא עוד »
ליטוש וחידוש שיש מטבח
חידוש שיש למטבח

חידוש שיש למטבח היא משימה חשובה מפני שהו לב הבית. לא פעם ליטוש וחידוש שיש מטבח מקצועי משנה את פני החלל כולו ודרך חידוש שיש מטבח נותנים מראה חדיש לבית כולו. מידע על ליטוש שיש למטבח כולל חידוש שיש במטבח ולמה כדאי לעשות חידוש ליטוש שיש מטבח ? אין ספק שהשיש הוא

קרא עוד »
ליטוש מרצפות טרצו מחיר מצויין

ליטוש טרצו מחפשים ליטוש טרצו? מצאתם! *צוות אמין ומקצועי ביותר. *ניסיון רב בשוק העבודה בכל הנוגע לעבודות ליטוש מרצפות טרצו ועוד. *מגוון מחירים המלווים במבצעים והנחות. *שירות לקוחות מפנק עם מענה מיידי לכל שאלה בתחום ליטוש המרצפות. *זמינות מיידית לעבודות מיידיות. ליטוש מרצפות טרצו – מה זה מרצפת טרצו? ריצוף טרצו הינו

קרא עוד »
ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה

ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה ליטוש קרמיקה במידע על מה חשוב להכיר לפני שעושים פוליש לרצפת קרמיקה –  ליטוש אבן מחיר ועוד בנושא ליטוש מרצפות, ליטוש שיש, ליטוש אבן – פלורה מחפשים ליטוש מרצפות? מצאתם! *ליטוש לכל סוג של מרצפות: ליטוש שיש, ליטוש אבן ועוד… *ליטוש שיש מסוגים שונים ברמת איכות גבוהה לרצפה.

קרא עוד »
ליטוש מרצפות פלורה

חזרו אלי עם המבצע!

Call Now Button